Άννα Πολυχρονίδου
Human Resources & Development Manager, Personal & Executive Coach, ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ
Εξυπηρέτηση με Ενσυναίσθηση
Πότε λέμε ότι συμβαίνει “customer service” πότε “customer experience”; Πότε ένας πελάτης φεύγει πραγματικά ικανοποιημένος και πότε επιστρέφει πίσω σε εμάς; Η παρουσίαση επικεντρώνεται στη σημασία της ενσυναίσθησης στην εξυπηρέτηση πελατών και αναδεικνύει τον ρόλο της επίγνωσης και τη χρησιμότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης. Μεταξύ άλλων, παρέχει πρακτικές και ερευνητικά δεδομένα για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, η οποία ενισχύει τις θετικές εμπειρίες των πελατών. Μέσα από παραδείγματα από την επιτυχημένη πρακτική της εταιρείας "Απολλώνιον", στοχεύει στην έμπνευση και την ενίσχυση της ευαισθησίας των επιχειρήσεων, προωθώντας μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση.