Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις του Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
Το 6ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Μαρτίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.
35 ομιλητές και 250 σύνεδροι, σε ένα συνέδριο που περιείχε τα πάντα γύρω από την Εξυπηρέτηση! Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 5 Μαρτίου, το 6ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Οι ομιλητές παρουσίασαν καλές πρακτικές αναφορικά με το omnichannel, τα big data, την κουλτούρα εξυπηρέτησης και την εκπαίδευση, το phygital, την εξυπηρέτηση μέσω portal, video και social media, τα contact centers, tη διαχείριση παραπόνων, την ενσυναίσθηση και το NLP, την πιστότητα πελατών, τα experiential insights και το customer experience, την εξυπηρέτηση του πελάτη ΑμεΑ, το aftercare service, την προσωποποιημένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, τη διαχείριση οφειλών κ.ά.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η διοργανώτρια εταιρεία, BOUSSIAS, για την αποτροπή της μετάδοσης κοροναΐου, είχε φροντίσει να λάβει ιδιαίτερα μέτρα για τη διαφύλαξη της υγείας των συνέδρων.
Περισσότερα από 200 στελέχη από 100 επιχειρήσεις συμμετείχαν και τις δυο ημέρες, ενώ παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές στο σύγχρονο customer service από τις εξής εταιρείες και οργανισμούς: Avin, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Bestprice.gr, Blacklight, Cardlink, Carglass Greece, Chicco, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Δέλτα Τρόφιμα, E-fresh.gr, Insurancemarket.gr, Kallichoron Art Boutique Hotel, Καυκάς, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Nobacco, Ολυμπία Οδός, ΟΠΑΠ, Όμιλος Cosmote, Cosmote E-Value, ParkAround, Protergia, Public, Salesforce, ΣΕΝ/JA Greece, Schneider Electric, The Happy Art, The Luxury Collection και Travelgems.
Τα workshops πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες: Blacklight, Impact, Optimal HR, Παναγιώτης Ρεγκούκος και συνεργάτες, Response, Spyros Trivolis & Associates και Happy Creations – Κωνσταντίνος Καρυπίδης.
Η διοργάνωση έγινε από το περιοδικό Marketing Week και την BOUSSIAS, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες COSMOTE e-Value και η NetU, Gold Consulting Partner της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο. Υποστηρικτής η εταιρεία Optimal HR.
Απαντήσεις σε «καυτά» ζητήματα της εξυπηρέτησης πελατών
Για τρίτη συνεχή χρονιά το Marketing Week παρουσίασε το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο συγκέντρωσε και παρουσίασε πλήθος καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση του πελάτη.