2024

Presentations



Flash Back στην Ιστορία του Customer Service

Νίκος Καζάζης, Marketing Professional – Οικονομολόγος – Συγγραφέας
Download presentation

Revolutionizing Customer Service with AI: Unveiling the Future of Consumer Relations

Dr(c) Φάνης Αριτζής, MBA,MSc, CEO (-x Senior PAPASTRATOS (IQOS), NOVA/WIND, COCA COLA HBC), CATHARSIES CONSULTING SERVICES
Download presentation

Πώς χτίζεται η εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης στην Εθνική Τράπεζα

Χρυσούλα Δημητρίου, Επικεφαλής Διεύθυνσης Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Download presentation

Mobile app enabled self service automation

Χρήστος Συμεωνάκης, Chief Customer Experience Officer, INSURANCEMARKET.GR
Download presentation

Thriving, not just surviving: how to sustain high customer satisfaction during peak seasons

Anastasia Tatarinoff, Head of Customer Care, SKROUTZ
Download presentation

Πρωτοβουλία mywindows.gr

Βαγγέλης Παπανικολάου, Digital Business Development Manager, ALUMIL GROUP
Download presentation

Elevating CX: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη μας βοηθάει να μάθουμε πώς σκέφτονται οι πελάτες μας

Γρηγόρης Φλουτσάκος, Business Development Director, SMARTREP
Download presentation

H σημασία της ενσυναίσθησης στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων

Κλεοπάτρα – Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager, TOYOTA HELLAS
Download the presentation

How to build and evolve a successful Outsourcing Partnership. Shifting from Enterprise to Enterprise to Human to Human approach

Γεωργία Χρόνη, Customer Relationship Manager Greece, Cyprus, Adriatic & Bulgaria, NESPRESSO
Δήμητρα Κοτρώτσιου, Large Enterprises Development Senior Account Manager, COSMOTE E-VALUE
Download presentation

H συναισθηματική ευφυΐα στις πωλήσεις ή αλλιώς: “πάρτο προσωπικά”

Βασιλική Παπασιδέρη, Business Development Manager, DOCTORANYTIME.GR
Download presentation

Εξυπηρέτηση με Ενσυναίσθηση

Άννα Πολυχρονίδου, Human Resources & Development Manager, Personal & Executive Coach, ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ
Download presentation

Combating Unconscious Bias in Customer Service

Ράνια Σεμερτζιάν, Communications Consultant & Soft Skills Trainer, ΑR:PR COMMUNICATIONS
Download presentation

Συμπεριληπτική επικοινωνία στην εξυπηρέτηση πελατών

Στέλλα Κάσδαγλη, Co-Founder, WOMEN ON TOP
Download presentation

Building Customer Loyalty: Το συστατικό της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών

Δώρα Γρηγορίου, Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα
Download presentation

Omnichannel Service: Συνδυάζοντας physical και digital στην Εξυπηρέτηση

Αχιλλέας Καλυβιώτης, CEO / Founder, eCREDIT
Download presentation

Ενσυναίσθηση και εξυπηρέτηση αναγκών σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον

Εμμανουέλα Μαγγανάρη, Ph.D., Επίκουρη Καθηγήτρια, Deree School of Business and Economics, THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE
Ιωάννα Μητροπούλου, Λέκτορας, Deree School of Business and Economics, THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE
Download presentation

From supportive function to a true Business Enabler. How strong business partnership unlocks opportunities for the business

Γιώργος Γκενεράλης, Senior Director Account Operations South Europe, ADIDAS
Download presentation

Personalized Services: Εξυπηρέτηση στα μέτρα του Πελάτη

Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Customer Development Manager
Download presentation

Στρατηγική ανάπτυξης μέσω της δημιουργίας πανελλαδικού δικτύου επαγγελματιών-συνεργατών

Δέσποινα Μπαρουξάκη, Business Development Director, PRESSIOUS ARVANITIDIS
Download presentation

One stop shop στην Εξυπηρέτηση

Μαρία Παπαδόγγονα, Sales & PR Director, EPAPHY
Download presentation

Creating brand loyalty through customer experience

Καρολίνα Μαγγαλούση, Manager of Customer Experience, ANYROAD
Download presentation

Can CX become Customer Experiment?

Χάρης Λιβάρδας, Διευθυντής Υποστήριξης, EPSILON NET
Download presentation

Tο υπόβαθρο μιας επιτυχημένης πελατοκεντρικής στρατηγικής

Μαρία Πικραμένου, Customer Operations Director, SPACE HELLAS
Download presentation

Omnichannel customer service experience in a matrix environment

Τριαντάφυλλος Μπεργελές, Commercial Director, UP HELLAS
Download presentation

Η Εξυπηρέτηση στην εποχή της ΑΙ

Στέλιος Ηλιάκης, CEO, SLEED
Download presentation

Membership business: Το Retention ως κύριος παράγοντας επιτυχίας

Έλλη Γλύτσου, Certified Franchise Executive, Master Franchisee της ΒΝΙ στην Ελλάδα
Download presentation

Customer Analytics: Connecting the dots

Θεόδωρος (Ted) Πολυκανδριώτης, Business Officer, ARIADNE
Download presentation