09.00 – 09.30 | Εγγραφές & καφές |
09:30 – 10:30 | Εισηγητής: Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant, Response
Θέμα: “Προσωποποιώντας την Εξυπηρέτηση: Αναγνωρίζοντας τα Στυλ Συμπεριφοράς των Πελατών μας”
|
10:30 – 10:45 | Διάλειμμα |
10:45 – 11:45 | Εισηγήτρια: Χρυσέλλα Λαγαρία, Αντιπρόεδρος, Blacklight
Θέμα: “Πελάτης και Eνσυναίσθηση” Οι συμμετέχοντες θα μπουν στη θέση ενός τυφλού πελάτη, θα προσπαθήσουν συνεργατικά να πραγματοποιήσουν απλές δραστηριότητες χωρίς όραση και θα εμπιστευτούν ο ένας τον άλλον μέσα από βιωματικά παιχνίδια. Στόχοι του workshop είναι:
|
11:45 – 12:00 | Διάλειμμα |
12:00 – 13:00 | Εισηγητές:
Θέμα: : “Τα Αρχέτυπα στην Εξυπηρέτηση Πελατών” Μια αναδρομή στα αρχέτυπα των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και τις πιο ενδεικτικές συμπεριφορές τους. Μια εισαγωγή στην θέση που κατέχουν στο συλλογικό υποσυνείδητο του καταναλωτή και το κόστος που αυτό συνεπάγεται για τις επιχειρήσεις. |
13:00 – 13:15 | Διάλειμμα |
13:15 – 14:15 | Εισηγητής: Giovanni Δημητριάδης, Retail Customer Experience Expert, Optimal HR
Θέμα: “Decoding Customers’ Journeys” Bιωματική εξοικείωση με την Καταγραφή και Αξιολόγηση της Εμπειρία του Πελάτη και τελικά με τη Διαδικασία διαμόρφωσης προτάσεων βελτίωσης αυτής της εμπειρίας.
|
14:15 – 14:30 | Διάλειμμα |
14:30 – 15:30 | Εισηγητής: Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Entrepreneur – Consultant – Coach – Trainer – Speaker, Speakers Associates UK
Θέμα: “5X5 To Customer Bliss” Υπάρχουν αμέτρητες σκοπιές υπό το πρίσμα των οποίων μπορούμε να προσεγγίσουμε την εξυπηρέτηση πελατών. Σε αυτό το workshop θα χρησιμοποιήσουμε εκείνη των πέντε απλών αποφάσεων που καλούνται οι επιχειρήσεις να πάρουν για τους πελάτες τους και των πέντε ακόμα πιο απλών βημάτων, που μπορούν να υιοθετήσουν για να δημιουργήσουν εκπληκτικές σχέσεις με αυτούς άμεσα. Τι θα κερδίσουν όσοι το παρακολουθήσουν; Μα φυσικά τη γνώση και τις εμπειρίες των επιχειρήσεων που ήδη βάδισαν σε αυτό το μονοπάτι, καθώς ολόκληρο το workshop θα βρίθει με δεκάδες real life case studies επιχειρήσεων που υλοποίησαν όσα θα συζητήσουμε. |
15:30 – 15:45 | Διάλειμμα |
15:45 – 16:45 | Εισηγητής: Παναγιώτης Ρεγκούκος, Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, συγγραφέας επαγγελματικών και ψυχολογικών βιβλίων
Θέμα: “Ιδανική εξυπηρέτηση, μέσω δημιουργίας θετικών συναισθημάτων στον πελάτη”
|
16:45 – 17:00 | Διάλειμμα |
17:00 – 18:00 | Εισηγητής: Σπύρος Τριβόλης, Ιδρυτής & Managing Partner, STA
Θέμα: “Ταχύτητα στην Εξυπηρέτηση” Η σημασία της ταχύτητας στην άψογη εξυπηρέτηση πελατών.
|