Ράνια Σεμερτζιάν
Combating Unconscious Bias in Customer Service
Η ασυνείδητη προκατάληψη (Unconscious Bias) στην επικοινωνία είναι μια ακούσια, ασυναίσθητη διαδικασία κατά την οποία οι σκέψεις που περνούν αυθόρμητα από το μυαλό μας φιλτράρονται από τα στερεότυπά και τις πεποιθήσεις μας, οδηγώντας μας έτσι σε συμπεριφορές που ενδέχεται να μην είναι δίκαιες και αντικειμενικές. Η αναγνώριση και η αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού γίνεται ακόμα πιο επιτακτική στην διαδικασία της εξυπηρέτησης πελατών όπου καλούμαστε να καταρρίψουμε τα εμπόδια της επικοινωνίας και να δημιουργήσουμε μια μοναδική εμπειρία πελάτη. Στόχος της ομιλίας είναι η ανάδειξη της σημασίας και της βαθιάς επίδρασης της ασυνείδητης προκατάληψης στην πελατειακή σχέση, η ανάλυση των επιπτώσεων του φαινομένου καθώς και προτάσεις για την αντιμετώπιση του.