Χάρης Λιβάρδας
Διευθυντής Υποστήριξης, EPSILON NET
Can CX become Customer Experiment?
Στο ταξίδι μας προς την ικανοποίηση των πελατών, βαδίζουμε σε μια λεπτή ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και παράδοσης, μεταξύ της υπόσχεσης των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης και της αξιοπιστίας της ανθρώπινης σύνδεσης.
Όταν το demand αυξάνεται πέρα από το capacity, η προσφυγή σε αυτοματοποιημένες λύσεις και αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης φαντάζει μονόδρομος, είναι όμως;
Με τη παρουσίασή μας θα αναλύσουμε, πως η αξιοποίηση καινοτόμων τεχνικών λύσεων προάγει μια σχέση αλληλοϋποστήριξης με τους ανθρώπους, με στόχο ποιοτικότερες αλληλεπιδράσεις και χαρούμενους πελάτες.