Γρηγόρης Φλουτσάκος
Business Development Director, SmartRep
Elevating CX: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη μας βοηθάει να μάθουμε πώς σκέφτονται οι πελάτες μας
Είναι η τεχνητή νοημοσύνη σε θέση να απαντάει σωστά στο 99% των ερωτήσεων των πελατών μας;
Αποτελεί ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) απαραίτητο κανάλι επικοινωνίας της νέας εποχής που έχει ήδη ξεκινήσει;
Υπάρχει γνώση που δεν αξιοποιείται στους διαλόγους των πελατών σας με τα στελέχη της εταιρείας;
Μπορεί αυτή η γνώση να αλλάξει το παρόν και το μέλλον της εταιρείας σας;
Θα απαντήσουμε στις παραπάνω ερωτήσεις αναλύοντας case studies απο την ελληνική αγορά έχοντας ήδη επικοινωνήσει με περισσότερους από 3.000.000 πελάτες μέσω τεχνητής νοημοσύνης.