Anastasia Tatarinoff
Thriving, not just surviving: how to sustain high customer satisfaction during peak seasons
Σε αυτό το case study, διερευνούμε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζει η Skroutz κατά τη διάρκεια των peak περιόδων και πώς καταφέρνει να παρέχει εξαιρετική εμπειρία πελάτη στην εξυπηρέτηση όταν λαμβάνει ιδιαίτερα αυξημένο όγκο ερωτημάτων. Θα παρουσιάσουμε στρατηγικές για τη βελτίωση και διατήρηση υψηλού Customer Satisfaction (CSAT) score, και θα αναλύσουμε παράγοντες όπως η διαχείριση service demand, operational efficiency, employee engagement και καινοτόμες λύσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών. Θα μιλήσουμε για εφαρμόσιμες πρακτικές για επιχειρήσεις που στοχεύουν όχι μόνο στο να επιβιώσουν σε περίοδους υψηλής ζήτησης, αλλά και στο να ξεχωρίσουν στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών, εξασφαλίζοντας μακροχρόνια επιτυχία και customer retention.