Αχιλλέας Καλυβιώτης

Αχιλλέας Καλυβιώτης

CEO / Founder, eCREDIT

Omnichannel Service: Συνδυάζοντας physical και digital στην Εξυπηρέτηση

Εισαγωγή στο Omnichannel: Περιγραφή της έννοιας της omnichannel εξυπηρέτησης. Η Σημασία της Ενοποιημένης Εμπειρίας: Πώς η omnichannel εξυπηρέτηση βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη. Συνδυασμός Physical και Digital: Παραδείγματα της ένωσης των δύο καναλιών. Καινοτομίες στην Omnichannel Εξυπηρέτηση: Παρουσίαση νέων τάσεων και τεχνολογιών. Περιπτώσεις Μελέτης: Ανάλυση επιτυχημένων παραδειγμάτων εταιρειών. Εμπόδια και Προκλήσεις: Συζήτηση για τις προκλήσεις στην εφαρμογή της omnichannel εξυπηρέτησης. Οργανωτική Αλλαγή για Omnichannel: Στρατηγικές για την ενσωμάτωση σε μια οργάνωση. Τεχνολογία και Δεδομένα στην Omnichannel Εξυπηρέτηση: Χρήση δεδομένων και τεχνολογίας για βελτιωμένη εξυπηρέτηση.