2019

Presentations

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών


Conference

Χαιρετισμός

Frank Thibaut, Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΙΕΠ
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“State of the art Control Center for parking spaces”

Νίκος Καρακώστας, Εμπορικός Διευθυντής, Cityzen Parking & Services
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“BestPrice Assistant: Anytime, Anywhere”

Γιώργος Παπαδάκης, CEO, Bestprice.gr
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Removing the distance: how to meet the expectations of the online consumer”

Ελένη Πάσιου, Head of Quality Control and Food Safety Dpt, e-fresh.gr
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης”

Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, Carglass® Greece
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Υπηρεσία Πρόβλεψης Κυκλοφορίας στην Ολυμπία Οδό”

Σοφία Στάμου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Ολυμπία Οδός
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“How AI and Content will be the key drivers for next generation customer service & experience”

Στέφανος Φαλκονάκης, Head of Digital & Marketing, Insurancemarket.gr
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“The Single Platform To Serve Your Customer”

Burag Peksezer, Account Executive, ESB, Salesforce
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Το ταξίδι της Schneider Electric προς την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη”

Ιωσήφ Αρμάος, Customer Satisfaction & Quality Business Partner, Schneider Electric
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Changing distrust into trust”

Ειρήνη Βασιλάτου, CS Director, Protergia
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“NOBACCO Experience: Προσφέροντας στον καταναλωτή τη Δύναμη της Επιλογής”

Αρετή Δελή, Marketing Manager, Nobacco
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“5+1 tips to improve conversions through Customer Experience”

Γιάννης Κατσιώτης, CEO, ParkAround
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“How boutique hotels cater to unique customer experience”

Μαρία Μαυρουδή, Hotel Manager, Kallichoron Art Boutique Hotel
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Be the creator of your own experience”

Νίκη Σμυρνή, Founder & CEO, Travelgems
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Mπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι”

Μαρία Γιαννέτου, Δημοσιογράφος – Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων / Junior Achievement Greece
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Εξυπηρετώ = εξ…υπηρετώ. Με την καλή έννοια!”

Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια / CEO, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Προσβασιμότητα των ΑμΕΑ σε χώρους ψυχαγωγίας”

Χρήστος Καρακασίδης, Founder, The Happy Art
Άδα Σταματάτου
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Η εκπαίδευση στην Coffee Island δίνει υπεραξία στους ανθρώπους μας και στην ολιστική εμπειρία του καταναλωτή μας”

Κωνσταντίνος Καργιώτης, Network Audit Supervisor, Coffee Island
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Η σχέση είναι αμφίδρομη: Το Αγοραστικό κοινό που δεν ξέρεις ότι έχεις…”

Χρυσέλλα Λαγαρία, Αντιπρόεδρος, Blacklight
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Kafkas Institute of Training and Development”

Παναγιώτης Μαυραγάνης, Distribution Network Director, Καυκάς
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στην Εκπαίδευση”

Βιβή Σαραντίδου, Assistant Professor, School of Business and Economics, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“all about… Loyalty in AVIN: Στόχος του προγράμματος”

Παναγιώτης Σαράφογλου, Retail Sales Manager, Avin
Giovanni Δημητριάδης, Retail Customer Experience Expert, Optimal HR Group
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“8 εκατομμύρια χαμόγελα στο ΚΠΙΣΝ”

Χριστίνα Βασιλικού, Visitors Experience Director, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Πολιτισμού
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά”

Έφη Γκαντή, Nutritional Advisory Center Supervisor, Δέλτα Τρόφιμα
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Lead Your T.E.A.M. (Trust – Engage – Activate – Motivate)”

Κώστας Κωνσταντίνου, Στέλεχος, Cosmote
Αλέξανδρος Πλιάτσικας, Training Supervisor, Cosmote e-value
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Βελτιώνοντας τη διαδικασία Εξυπηρέτησης Πελατών μετά από επικοινωνιακή δυσλειτουργία”

Μιρέλλα Σερπετοπούλου, Head of Customer Care Dpt, Chicco
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Customer feedback: listen to their heart, wants and needs”

Βιβή Χωριανοπούλου, Customer Experience Director, Cardlink
Κατεβάστε την παρουσίαση 


Workshop

“Προσωποποιώντας την Εξυπηρέτηση: Αναγνωρίζοντας τα Στυλ Συμπεριφοράς των Πελατών μας”

Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant, Response
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Τα Αρχέτυπα στην Εξυπηρέτηση Πελατών”

Βασίλης Αντωνάς, Ιδρυτής, Διευθύνων Σύμβουλος, Διευθυντής Διπλώματος
Τερέζα Βενετσάνου, Director of Training and Business Development
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“5X5 To Customer Bliss”

Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Entrepreneur – Consultant – Coach – Trainer – Speaker, Speakers Associates UK
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Ιδανική εξυπηρέτηση, μέσω δημιουργίας θετικών συναισθημάτων στον πελάτη”

Παναγιώτης Ρεγκούκος, Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, συγγραφέας επαγγελματικών και ψυχολογικών βιβλίων
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Ταχύτητα στην Εξυπηρέτηση”

Σπύρος Τριβόλης, Ιδρυτής & Managing Partner, STA
Κατεβάστε την παρουσίαση