2018

Presentations

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών


“Χαιρετισμός”

Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2489 KB)

“Καινοτομία στο yacht concierge”

Georgette Alithinos, European Director, IAC, Luxury Yacht Concierge

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 600 KB)

“Customer Experience vs Price War”

Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer, Cosmos Sport S.A.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4301 KB)

“Από το όνειρο, στην κορυφή. μια Ζωή δρόμος”

Ντέμη Δημητρακοπούλου, Ιδιοκτήτρια, Ninemia Stay & Play

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2544 KB)

“Τα αποτελέσματα 2 ετών από την εφαρμογή του i-bank pass”

Χρυσούλα Δημητρίου, Τομεάρχης Διεύθυνσης Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, Εθνική Τράπεζα

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1093 KB)

“Η εξυπηρέτηση των μικρών και των μεγάλων επισκεπτών στο Playmobil FunPark”

Ειρήνη Εφραιμίδη, Marketing Manager, PLAYMOBIL

Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3378 KB)

“Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης «AVIN κερδίζω»”

Κωνσταντίνος Καραθανάσης, Marketing Manager, AVIN OIL

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1892 KB)

“Η αναθεώρηση προσέγγισης και η αλλαγή νοοτροπίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη-ΑμεΑ”

Χρήστος Καρακασίδης, Ιδρυτής, THE HAPPY ART

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 441 KB)

“e-trikala για την εξυπηρέτηση του πολίτη”

Γιάννης Κωτούλας, Πρόεδρος e-trikala, Δήμος Τρικκαίων

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5713 KB)

“Πώς οι ιστορίες μας έγιναν όραμα και πώς το όραμά μας αγκαλιάζει τους πελάτες μας.”

Μαρία Κολοκυθά, HR Manager Greece & Cyprus, DPAM

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1545 KB)

“Make a customer, not a sale!”

Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Χρυσή Ευκαιρία Group

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2242 KB)

“H εξυπηρέτηση πελατών του εξωτερικού στο πλαίσιο του Ιατρικού Τουρισμού”

Βαρδής Κορδεράς, Vice President & General Manager, KORD GROUP

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1249 KB)

“Η σπουδαιότητα του branding για τα boutique hotels – αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και social media”

Μαρία Μαυρουδή, Hotel Manager, Kallichoron Art Boutique Hotel

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1807 KB)

“GDPR σε σχέση με τη διαχείριση παραπόνων”

Γιώργος Πιερράκος, Supervisor, Quality & Information Services, Athens International Airport

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 843 KB)

“Doing business with heart : Ένα εξατομικευμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που συνδυάζει το customer experience με το χτίσιμο της πελατειακής σχέσης”

Νάνσυ Σαραντίδου, Head Trainer, Fresh Line

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2597 KB)

“Via appia”

Άννα Στεργίου, National Boutique Manager, NESPRESSO HELLAS

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2216 KB)

“Δουλειά μας το Sell-out όχι μόνο το Sell-in : Πώς θα βοηθήσουμε τον πελάτη μας να μείνει επίκαιρος”

Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια, STANLEY BLACK & DECKER

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1412 KB)