2016

Presentations

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών


“Responsiveness with no limits”

Χαρά Τάτση, Chief Executive Operating Officer, Doctor Anytime

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1432 KB)

“Τα ΟΚ, τα WOW και τα OUCH στην Εξυπηρέτηση Πελατών”

Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director, YUBOTO

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5177 KB)

“The No Script Era – Τεχνολογία, Άνθρωπος, Εξυπηρέτηση”

Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης, Ινστιτούτο ΣΕΤΕ

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6536 KB)

“Όχι πια υπηρεσία. Μόνο εμπειρία”

Νίκος Χαραλαμπόπουλος, Αντιπρόεδρος, Hotelbrain

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2676 KB)

“iNsigths & Perspecives of Successful CX: Πόσο – Πότε – Που – Πώς . δημιουργούνται οι εμπειρίες του Έλληνα Καταναλωτή Σήμερα”

Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Online & Adhoc Ερευνών, Focus Bari

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6277 KB)

“High emotional moments”

Aπόστολος Μάρης, Υποδιευθυντής Ανάπτυξης, Σχεδιασμού & Υποστήριξης Λειτουργιών Εξυπηρέτησης Σταθερής & Κινητής, Cosmote

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 8602 KB)

“Το ταξίδι του επιβάτη”

Ειρήνη Χριστοφοράκη, Customer Relations Manager, Aegean Airlines

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 23054 KB)

“i-mind: στην εξυπηρέτηση πελατών συμμετέχουν όλοι!”

Πάκης Παπαδημητρίου, Διευθυντής Εταιρικής Ποιότητας, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5478 KB)

“Η εξυπηρέτηση πελατών σε περίοδο κρίσης – Δυο ιστορίες σε μία”

Ελευθέριος Βλαχογιάννης, Επικεφαλής Τομέα Cash & Trade Services, Τομέας Global Transaction Banking, Γενική Διεύθυνση Τραπεζικής Επιχειρήσεων & Επενδυτικής Τραπεζικής Ομίλου, Eurobank

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2287 KB)

“It’s your customer too, stupid!”

Γρηγόρης Σταματόπουλος, Co-founder & CEO, Funkmartini

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4114 KB)

“Delivering Excellence in Customer Service”

Πέτρος Κοραλής, Data Communication Solutions Division Manager, Data Communication

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4560 KB)

“Αποστολή χρημάτων P2P (Person-to-Person) με χρήση smartphone: i-bank social pay”

Κωνσταντίνος Καλογεράκης, Τομέας Ηλεκτρονικής Τραπεζικής /Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων, Εθνική Τράπεζα

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 8880 KB)

“Παράπονα καταναλωτών: Διαχείριση προβλήματος ή Ευκαιρία;”

Άρης Κεφαλογιάννης, CEO, GAEA Products

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1369 KB)

“Small things, big impact!”

Βασίλης Βασιλειάδης, OTEAcademy

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5516 KB)

“Υπηρεσία AΤΗ Messenger: συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος άνεσης και εξυπηρέτησης”

Γιώργος Δημητριάδης, Director, IT&T Business Unit, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών & Κωνσταντίνος Σαραφιανός, Εμπορικός Διευθυντής, MPASS

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 8597 KB)

“Μπαίνοντας στα παπούτσια του πελάτη δημιουργήσαμε τη ΔΙΚΗ του διαδικασία εξυπηρέτησης”

Mαρία Μεταξογένη, President & Managing Director, Infobank Hellastat

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 859 KB)

“Listen to your customers’ voice through Social Media Analytics”

Άννα Κασιμάτη, Managing Director, isMOOD

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5764 KB)

“From digital sales to digital service!”

Αντώνης Τσακνάκης, Head of Business Development, Anytime

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4191 KB)

“Αυθεντικές Εμπειρίες Φιλοξενίας”

Αλέξανδρος Αλεξάνδρου, Εμπνευστής & Ιδιοκτήτης, Taste Lemnos

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 28312 KB)

“Η φιλοσοφία μας στην εξυπηρέτηση πελατών”

Χαράλαμπος Ισαΐας, CEO, Polis Park

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1315 KB)

“Web tools & ηλεκτρονικό εμπόριο”

Πάνος Μπούρας, City Fast

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1331 KB)