2011

Presentations

Customer Service & Call Center Conference


“Riding the Wave of Customer Experience, marketing and service myths”

John Goodman, Customer Management Specialist & Author

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 495 KB)

“Στρατηγική Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Πελατών & Πελατοκεντρικά KPIs”

Νικόλαος Γ. Παναγόπουλος, PhD, Λέκτορας Μάρκετινγκ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2038 KB)

“Τεχνολογία & Εξυπηρέτηση Πελατών στην ΕΥΔΑΠ: από την Ιδέα στην Πράξη”

Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου, Corporate Communications Manager, ΕΥΔΑΠ

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 34172 KB)

“How to use Addictive Customer Experiences to create Loyalty Beyond Reason”

Chris Daffy, Customer Management Specialist & Author

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4521 KB)

“NBG Contact Center: Customer Service through Innovation”

Περικλής Παπασπυρόπουλος, Επικεφαλής Τομέα Contact Center, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4440 KB)

“Speech Enabled Contact Centres: Utilising Natural Language Technologies”

Θοδωρής Βελάνας, On Line & Self Care Supervisor, Διεύθυνση Customer Operations, Vodafone Ελλάδος

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1652 KB)

“Ώθηση ανταγωνιστικότητας ολοκληρώνοντας Open Source & καινοτομικά ελληνικά προϊόντα λογισμικού”

Σπύρος Βασιλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Ώθηση A.E.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5184 KB)

“People & Technology: Who is using whom?”

Σάντυ Χειλαδάκη, Υποδ/ντρια Εξυπηρέτησης Πελατών, Cosmote

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1597 KB)

“Innovative Solutions to Traditional Challenges – Optimizing Operational Efficiency”

Shiran Weitzman, Sales Manager, NICE Systems EMEA

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6123 KB)

“Creating a Unified Voice of the Customer to Impact the End-to-End Customer Experience”

John Goodman, Author

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 351 KB)