Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες
Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1425 KB)
Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες
Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2022 KB)
Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες
Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3426 KB)
Merlin Stone, Professor of Marketing, Bristol Business School
Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 198 KB)
John Murphy, Professor of Customer Management, Manchester Business School
Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 98 KB)