2008

Presentations

Customer Strategies


“Keynote Speech: Make your DNA revolve around customers”

Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1425 KB)

“Keynote Speech: Make your DNA revolve around customers”

Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2022 KB)

“Keynote Speech: Make your DNA revolve around customers”

Jeanne Bliss, Chief Customer Officer με 25 χρόνια εμπειρίας σε 5 διεθνούς εμβέλειας εταιρείες

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3426 KB)

“Defining, Measuring and Managing Loyalty – How to do it properly”

Merlin Stone, Professor of Marketing, Bristol Business School

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 198 KB)

“The Dynamics of Customer Management”

John Murphy, Professor of Customer Management, Manchester Business School

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 98 KB)